Damelaget med sin første seier!!

Vårt gjenoppstartede damelag tok søndag turen til Bagn i Valdres for en ny runde med kamper. Tre kamper a 40 minutter ble spilt, med en seier, en uavgjort og et knepent tap som uttelling. I første kamp mot Kastad tilsier rapportene at våre damer var klart best, men sløste med sjansene. Kastad var effektive, og påførte Brøttum et surt 2-1-tap. I kamp to ventet vertene Bagn, og våre jenter kunne her juble for årets første seier, med solide 3-0!! I siste kamp ventet Nordbygda. Dette ble en jevn affære, og endte med poengdeling etter 2-2. Våre målscorere denne dagen: Marion Fløtlien (2), Stine Kvamme, Oda Lagmandsveen, Anne Lene Dalseg og et selvmål.

Førstkommende søndag (14.juni) er eneste mulighet til å se damelaget spille hjemmekamper i vår, så benytt muligheten! Første kamp spilles 11.00, kamp to 12.30 og siste kamp går 14.00. Møt opp på Tømmermyra, dette blir morsomt!