A-laget: Målløst på Vingrom

A-lagene til Vingrom og Brøttum gjorde noe man sjelden ser på 5.divisjonsnivå torsdag kveld; de spilte en målløs fotballkamp! Dermed endte det med ett poeng til hvert lag i regnværet på Vingrom stadion.

Brøttum var best første halvtimen, men de store sjansene ble det ikke altfor mange av. Etter pause var det imidlertid vertene som var det klart førende laget, og trykket brøtningene tilbake i banen i store deler av omgangen. To gode keepere, og to gode forsvar, gjorde imidlertid at ingen av lagene maktet å score mål i kampen. Dermed har A-laget to seire, en uavgjort og ett tap på de fire første kampene, og har dermed heng på topplagene. Neste kamp spilles neste torsdag, hjemme på Tømmermyra mot tabelljumbo NFK Breiskallen kl. 19.00. Vel møtt!

Lagoppstillinger og gule kort kan sees her