Innkalling til årsmøte i Brøttum Idrettslag 2023

Styret innkaller herved til årsmøte i Brøttum Idrettslag.

Årsmøtet avholdes mandag 20.03.2023 kl 19:00 på Tømmermyra.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 06.03.2023 til bil@brottum.no og/eller Brøttum IL, postboks 23, 2372 Brøttum.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på idrettslagets hjemmeside www.brottum-il.no og på e-post til medlemmene.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Brøttum Idrettslag i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Brøttum idrettslag. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Brøttum Idrettslags lov på www.brottum-il.no. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan leder i idrettslaget Roger Bakkestuen kontaktes på bakkestuen@gmail.com

Velkommen til årsmøte!

Styret i Brøttum IL