Ny avtale med Støttespiller Hellvikhus med spennende tipshonorar:)

Hellvik2Brøttum Idrettslag har i høst forlenget et langt og godt samarbeid med Hellvikhus som tilbyr boliger og tomter på nye Almslia byggefelt. Hellvikhus har vært med oss helt fra 2016 og nå har vi fornyet avtalen med 3 nye år. I tillegg til et betydelig beløp i disse tre årene som blant annet vil bli brukt til nytt draktsett for Brøttumsfotballen, har vi inngått en spennende avtale om tipshonorar til Idrettslaget.

Avtalen om tipshonorar til Brøttum Idrettslag er slik at dersom en av våre medlemmer tipser Hellvikhus om noen som kan være interessert i tomt eller bolig i Almslia, og dette ender meg tomt eller huskjøp, så får idrettslaget 5.000kr pr salg.

Dersom du kjenner noen som kan være interessert i tomt eller bolig i Almslia så gi tipset til:

Hedda Øversjøen på Telefon: 47 28 74 66 hedda.oversjoen@hellvikhus.no

-og si at du vil at tipshonoraret skal gå til Brøttum IL dersom det ender med kjøp.

Fint for medlemmene i idrettslaget og fint å hjelpe til med å få nye folk til bygda:)