Menkerud Circle K og Brøttum IL utvider og forlenger sponsoravtalen

Kjøreplan - Frame 2

Menkerud er fortsatt med som Brøttum ILs generalsponsor

Under klubbrennet onsdag 10.mars, fikk Cato en oppdatering fra nestleder i Brøttum IL, Anne Mæhlum, om idrettslagets arbeid. Han fikk høre om blant annet aktiviteter for barn og unge med skitreninger og skirenn, alpinbakken Ulveløypa med ekstra ungdomstilbud på fredagskvelder, ny tråkkemaskin og fine løyper og uttesting av aktivitetstilbud rett etter skoletid i Brøttumshallen. Cato fikk også høre om idrettslagets tilrettelegging for mer og bedre uorganisert aktivitet for alle aldre gjennom at idrettslaget har arbeidet mye og godt sammen med prosjektledelsen i Ringsaker kommune ved etablering av nærmiljøanlegg ved Brøttum Skole.

«Brøttums befolkning er viktig for oss og vi ønsker å bygge opp under Idrettslagets gode arbeid» sier Cato Menkerud. Han har utvidet og forlenget sin sponsoravtale som Brøttum ILs generalsponsor og ønsker gamle og nye kunder fra vårt område innom bensinstasjonen.