20 % rabatt på sesongkort i Sjusjøen Skisenter for våre medlemmer

park-sjusjoen-skisenter

Med rabatten så havner sesongkortet for våre medlemmer på 2750,- for voksen (fra 16 år) og 2200,- for barn (Barn under 7 år kjører gratis i hele anlegget). Vi håper dette gjør at mange benytter seg av det flotte skisenteret i Sjusjøen, kun 15-20 minutters kjøring fra Brøttum!

I midten av desember skal de etter planen åpne en ny nedfart, med skålheis og belysning. Her vil det bli kveldskjøring på fredager.

Rabatten gjelder også på dags- og fleredagerskort. Disse er også gyldige i de andre anleggene i Lillehammer Ski Resorts; Hafjell, Kvitfjell, Skeikampen og Gålå.

Det er enkelt å kjøpe sesongkortet. Gå inn på MIN IDRETT og finn medlemsbeviset der, skriv det ut for framvisning, eller legg det ved epost når du sender bilde av de som skal ha sesongkortet.

Om du lurer på noe, ta kontakt med den hyggelige:
Ingvild H. Vestheim
Sjusjøen Skisenter