Stortap for A-laget

RingNes-Brøttum 7-2 (4-1)

I hele vårsesongen slapp A-laget inn fattige åtte mål. På mandag havnet hele sju baller i nettet i en og samme kamp. RingNes var som resultatet sier best i alt, og særlig defensive dødballer var et mareritt for gjestene denne kvelden, da minst fire av baklengsmålene kommer etter cornere.

Det fine med å tape stygt er at resultatet taler for seg selv, uten videre beskrivelser. Vi tar imidlertid med at Brøttums mål ble scoret av Bjørn Håkon Andersen og Reza Nawabi.
Det vi også tar med er at lattersalvene i bortegarderoben runget vel så høyt som hos hjemmelaget etter kampslutt. Humøret og samholdet i laget er det med andre ord null og niks å utsette på :)

Torsdag er det nye muligheter; da kommer Lillehammer 3 på besøk på Tømmermyra kl 19.30, et absolutt habilt lag, men vi håper nå selvsagt på en opptur etter en trang start på høsten.