Author Archives: Lars Erik Almo

Avspark 2014

Brøttum IL Fotball inviterer til felles treningssamling og hygge i Limtrehallen, Moelven.

Lørdag 10.mai, fra 10.00 til 16.00.

Avspark 2014 (1 214 hits)

Vikar som tilsynsvakt

I Brøttumshallen er det ansatt en tilsynsvakt som er ansvarlig for utleie på kveldstid.

I tillegg til han har vi et stort behov for en vikar. I andre idrettshaller i kommunen har vi vært heldige og fått tak i lokale vikarer. Vi håper å få til dette også på Brøttum.

Vi trenger en person som kan ta på seg å låse lag inn og ut av hallen, holde orden og melde fra til Kulturkontoret hvis det skulle være noe som skjer med utstyr osv. Kjernetiden for utleie er kl.17.00 til 21.00. Tilsynsvakt må være på plass 30 min før og etter.

Personen vil bli lønnet etter avtale.

Behovet for vikar har allerede meldt seg og vi har behov vikarhjelp allerede torsdag 3., fredag 4. og mandag 7. april.

Er du interessert? Ta kontakt med Ingvild Alfstad ved Kulturkontoret, iho@ringsaker.kommune.no eller på mobil 419 27 781.

Skitrening

Skitrening på torsdag blir på Brøttum kl18:00
Oppmøte sekundærstasjon(Ulvehagan)

Styrketrening i gymsalen

På’n igjen med styrketrening også. Torsdag den 20. mars kl 19 er vi i gang igjen. Samme opplegg som tidligere for alle som er interesserte i ei god treningsøkt i ny gymsal. Store og små, gamle og unge er alle velkomne.

Vi sees på torsdag

Styrkegjengen :-)

Herretrim, Brøttum IL

Onsdag 19.mars, kl. 19.00, starter vi endelig opp. Skolens nye idrettshall er stedet, og vi oppfordrer bygdas mannlige  trimere til å stille opp. Dette er både slitsomt og sosialt!

Innebandy og sirkeltrening er aktiviteten vi bedriver!

Vår 2014 for medlemmer av Brøttum Idrettslag

Vår 2014 for medlemmer av Brøttum Idrettslag (1 416 hits)

Svartputten er kjørt

Svartputten er kjørt i dag,fine forhold og bra med snø.

God Helg!

Nye spor satt i marka

Løypeinfo. Svartputten kjøres nå natt til lørdag

Husk Søre-Ål runden

Husk søre ål runden lørdag 220214. Anbefalt turretning er sekundærstasjon -trimmposten-frengshytta- sekundærstasjon.

Løype fra trafostasjon om trimposten er kjørt

Problemer med løypemaskina

Pga problemer med maskina blir løype inn til trimposten kjørt så fort vi kan

Ytre del av marka er kjørt 18.02.2014

Ytre del av Mælumsmarka er kjørt.
Minner om at det til helgen er Søre-Ål runde og det henstilles til å vise hensyn i løypa.

Ha en god tur!

Bestilling av Sykkeltøy

Da er det åpnet for bestilling av sykkeltøy for 2014.
Priser og bestillingsinfo finnes i vedlegg

Skisser sykkeltøy 2014.pdf (1 828 hits)
Priser sykkeltøy 2014.pdf (1 710 hits)

Løypeinformasjon

Værvarsel for søndag sier regn utover dagen, men oppholdsvær og synkende temperatur fra søndag kveld.
Svartputten prepareres derfor søndag kveld/natt til mandag for å få best mulig forhold til første vinterferieuka.

Side 1 av 912345...Siste »