Serieåpning for A-laget!

Like sikkert som at kvikksølvet i gradestokken kryper oppover, og snømengden kryper nedover, nærmer det seg ubønnhørlig også vårens vakreste eventyr, nemlig seriestarten i breddefotballen. Vårt herrelag serieåpner torsdag 27.april klokka 20.00, med bortekamp mot Lillehammer 3. Det blir helt sikkert ikke fullsatt, så ivrige Brøttumsupportere er hjertelig velkommen på Stampesletta for å støtte gutta.

Nordicbet kjører odds på vår avdeling, og våre karer er før sesongen tippet midt på treet. Lagene i puljen følger her, med tilhørende vinnerodds i parentes: Øyer/Tretten (1,72), Nes (4), Nybygda (6), Vingar (8), Brøttum (9), Ridabu 2 (11,7), Biri (25), Lillehammer 3 (30), Furnes 2 (55), Gausdal (55), Vingrom (55).

Torsdager blir den store kampdagen for herrelaget i vår. Hver torsdag fra 27.april til og med 22.juni, spilles det kamp, i tillegg til mandag 22.mai. Laget får en tøff start med hele seks bortekamper innledningsvis, før første hjemmekamp på Tømmermyra spilles 1.juni. Dersom guttene henger brukbart med på tabellen gjennom hele mai måned, kan resten av sesongen bli spennende.

Vi gleder oss til sesongen nå starter! Heia Brøttum!