Bestilling sykkelklær 2017

Klart igjen for bestilling av de lekre nye sykkelklærne våre. Gå til nettbutikken og bestill nå slik at du har klærne levert til sykkelsesongen starter. Link til nettbutikk:

Før du bestiller må du registrere deg som kunde. Når du kommer inn i nettbutikken vil du finne de produktene vi har valgt å gjøre tilgjengelig i første omgang. For å kunne se hvordan våre klær ser ut – gå til «designs» og ta opp den fila som ligger her med navn «Brøttum SK design.png» Når det gjelder størrelser så kan du ta opp størrelsestabellen som angir ulike kroppsmål, størrelsene er i utgangspunktet lik det vi har på de gamle klærne fra Kalas. Du kan selv velge å betale med kort eller få tilsendt faktura. Levering av klær vil bli gjort i en fellesforsendelse til Brøttum Sykkel, vi lager et opplegg for å bringe det ut til dere.

NETTBUTIKKEN ER KUN ÅPEN FRAM TIL 2.PÅSKEDAG, DET ER LØP OG KJØP !! J

NB! BRØTTUM SYKKEL HAR EN REKKE NYE SPONSORER SOM NÅ BIDRAR TIL KLUBBEN OG PRYDER KLÆRNE VÅRE. DET AV HENSYN TIL DISSE SVÆRT VIKTIG AT SYKLISTENE VÅRE BENYTTER DE NYE KLÆRNE FRA NÅ AV. DE GAMLE KLÆRNE KAN OG SKAL IKKE BENYTTES PÅ FELLESTRENINGER I REGI AV KLUBBEN, ELLER I RITT DER DU STILLER FOR BRØTTUM IL.

For sykkelgruppa

Stein Killi