Opphold Rondane høyfjellshotell

Brøttum il skigruppa har som en av noen utvalgte skiklubber fått tilbud om gratis overnatting fra Rondane høyfjellshotell til våre medlemmer, se innlimt tekst fra gavekort.

For de som ønsker å benytte seg av tilbudet, så må dere booke med oppgitt referanse. Medlemskort må påregnes fremvist ved innsjekking, og mat må bestilles og betales på vanlig måte. Godt opphold, og god skitur!!

………………………………………………………………………………………………………………………..

Gavekort

Dette gavekortet kan benyttes på Rondane Høyfjellshotell fra i dag og frem til 16. februar 2017. Gavekortet gir deg gratis opphold i to døgn for inntil to personer i dobbeltrom.

Rondane Høyfjellshotell byr på kilometer med skiløyper, treningsrom og svømmebasseng til deg som er glad i å bruke kroppen om vinteren. Rundt hotellet er vi omgitt av noe av det vakreste landskapet Norge har å by på, hotellet ligger bare tre kilometer fra Rondane nasjonalpark.

Rondane Høyfjellshotell har en sentral plassering i Sør-Norge ved at vi ligger fire timers kjøretur fra Trondheim, Ålesund, Volda og Oslo. Om du kommer med toget, kan vi hente deg på Otta stasjon.

For å benytte gavekortet, må du ringe eller sende epost på forhånd og oppgi følgende referanse: Bril.0132

Vi ser frem til å se dere her på Rondane!

Med vennlig hilsen Rondane Høyfjellshotell Markedsteamet

Rondanevegen 1264, Mysuseter, 2675 Otta