NY klubbkolleksjon

ENDELIG er den her og med 35 % rabatt for alle som bestiller tom 4.november.
Her kommer ny klubbkolleksjon for Brøttum IL. Dette betyr at Brøttum IL nå får et helhetligpreg for alle grupper. Rødt og svart. Vår sponsor Sport1 hjelper oss nå med å få denne ut blant våre medlemmer.

Fotball fikk sin nye kolleksjon i sommer. Nå kommer kolleksjon som kan brukes av alle. Overtrekksdress – konkurransedress langrenn – vest – lue. Håper dette blir tatt godt imot og at så mange som mulig nå ser muligheten for årets julegave.

Bestill her: http://teamservice.original.no
Passord: brottumski
BrottumSki_design
Skulle du trenge å prøve størrelse før du bestiller kan Sport1 i Kirkegata Lillehammer hjelpe deg med størrelse slik at du får prøvd. Der er det i dag bestilt opp slik at de nå skal ha de fleste størrelsene inne i butikken.

Bestillingene nå i del 1 vil vare fra i dag til 4.november. Alle som bestiller i denne perioden får 35 % rabatt. Varene vil bli levert før jul så her er mulig å kjøpe julegavene.

Lurer du på noe, ta kontakt med Lisbeth Syljuberget 908 31 366.