Daglige arkiv: 7. oktober 2021

Ny runde med klubbtøy.

Klikk på «Teamshop»

Brukernavn: Brøttumski

Klærne bestilles i nettbutikken, og blir sendt til din adresse. I og med at dette er andre runde, kan det ikke garanteres at klærne blir levert før jul.

Gratis frakt for kjøp over kr 3000,- ellers kr 150,- i frakt. Se for øvrig kjøpsbetingelser.

Viktig beskjed til alle fotballfamilier på Brøttum

Det meste av det som skjer som skjer i Brøttum fotball er et resultat av noens frivillige innsats!

Det meste av det som skjer som skjer i Brøttum IL er et resultat av noens frivillige innsats!

Til alle fotballfamilier på Brøttum

Som tidligere informert i dugnads-informasjonen i vår, skal alle fotballfamilier på Brøttum delta på en av idrettslagets tre hoveddugnader. Dette har i mange år vært Birkebeinerløpet, Sjusjørittet og Romjulsrennet.
I 2021 var det usikkerhet om disse kom til å bli gjennomført pga pandemien.
-Sjusjørittet ble avlyst pga. pandemien.
-Birkebeinerløpet ble arrangert i høst og der klarte vi å fylle alle de 18 funksjonærvaktene som Brøttum Fotball skulle.
-Gjenåpningen av samfunnet gjør at Romjulsrennet den 30.desember på Sjusjøen kan gjennomføres.

Romjulsrennet som arrangeres lille nyttårsaften på Sjusjøen langrennsarena er et stort og inntektsbringende arrangement for idrettslaget vårt. Det er faktisk 10-års jubileum i år og det har kommet inn mange hundre tusen kroner gjennom disse årene. Dette har fotballgruppa vært en del av gjennom funksjonærarbeid og sponsorarbeid. Dette igjen gjør at vi kan ha et godt aktivitetstilbud til alle i bygda sommer og vinter, til lave medlems- og treningsavgifter, sammenlignet med mange andre idrettslag. PS. Dette er en veldig hyggelig dugnad så gled dere til å bidra og vær stolt av dette arrangementet som Brøttum IL har skapt på Sjusjøen på et tidspunkt som det er mange besøkende der oppe. Vi regner med rekordmange deltakere i år og kommer derfor til å trenge mange funksjonærer.

• Derfor skal en representant fra alle spillernes familier stille som funksjonær på Romjulsrennet.
  • Dette gjelder ikke de som stilte på Birkebeinerdugnaden i høst.
  • Dersom du ikke kan stille selv er det forventet at du finner stedfortreder.
  • Vi ber om at du info om navn og telefonnummer på personen som stiller på dugnaden for spillerens familie til på sms til 99535300.

God vakt!
Styret i Brøttum Fotball