Daglige arkiv: 5. desember 2020

Fotballsesongen 2020

Sesongen i år har vært spesiell. Vi fikk dessverre ikke arrangert verken avspark eller fotballskole slik vi har gjort de siste årene. Covid-19 har stilt strenge krav til smittevern i forbindelse med treninger og kamper. Trenere og lagledere har gjort en fantastisk jobb med å sørge for at vi har kunnet opprettholde aktiviteten på en forsvarlig måte i høstsesongen i henhold til NFFs retningslinjer. Det vil nok ta tid før aktiviteten kan driftes på den måten det ble gjort før Covid-19, men vi skal være godt rustet for å kunne gi barne- og ungdomsfotballen på Brøttum et forsvarlig og godt tilbud utover vinteren og inn i neste sesong. For de som spiller på seniornivå håper vi at det blir mulighet for å trene og spille kamper igjen til neste år, men det er foreløpig usikkert hvorvidt det blir åpnet for dette.

De tradisjonelle dugnadene inkludert hovedlagets dugnader har utgått i år, men dugnadstimene har i stedet blitt brukt på Tømmermyra. Klubbhuset har blitt malt, kiosken pusset opp og gressmatta utbedret. Tusen takk til alle som har bidratt!