Månedlige arkiv: november 2017

Skibekledning 2018 – 25 % rabatt!

Brøttum IL lanserer skibekledning 2018!

Følg linke under for å komme til nettbutikken. Klikk på «Teamshop», og legg inn brukernavn Brottom (merk at det skrives med to o’er)

Klærne må hentes i Sport1 i Kirkegata, Lillehammer, og leveres i begynnelsen av februar 2018.

Nettbutikken stenger ved midnatt 6. desember.

www.original.no/teamshop

Klubbkolleksjon ski – 25 % rabatt!

Det åpnes for salg av klubbkolleksjon av langrennsbekledning. Linken til nettbutikken vil bli tilgjengelig i løpet av uke 48. Dette publiseres på hjemmesidene til Brøttum IL.

Det blir mulighet for å prøve størrelser på diverse artikler på fotballavslutningen på Brøtheim, søndag 19/11 kl 17:30-19:30.

Dersom dette ikke passer, er det mulig å prøve kolleksjonen på Sport 1 i Kirkegata.

Den enkelte bestiller på nett og betaler med en gang eller benytter seg av KLARNA faktura. Levering er i slutten av januar, og varene kan hentes på Sport 1 i Kirkegata.

Ved spørsmål, kontakt Ida Mæhlum – 917 18 798

Skikolleksjon BIL

Oversikt kolleksjon

Bli med og SPLEIS på kunstgressbane på BRØTTUM

spleis3

Klikk på Bildet for å komme til SPLEISESIDEN vår.